Колеги,търсих с търсачката подобна тема, но не открих. Та проблема ми е следния: от седмица насам скоростите започнаха много трудно да се сменят. Задна хърка ужасно(не всеки път). И изведнъж стана така.Струва ми се ,че съединитителя отделя и работи нормално. Не знам дали си въобразявам ,но мисля ,че като я покарам започват да се сменят по глатко. От както я купих минах 5-6 к км и в началото влизаха като в масло, а сега като на ЗИЛ 131. Гледах маслото на скоростите вчера-мисля че е на макс.Казвам мисля, защото на върха на щеката има капцица, нагоре просто има масло. Днес ще проверя пак за да знам със сигурност но съм почти 100% че маслото е на макс. Дайте някакви идеи щото точно сега въобще не искам да ми положи кости пред къщата. Благодаря,колеги
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скорости-166 ЖТД
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
От съединителя е .На една от другите ми коли първо почна да хърка задната ,съединителя е само с жило и с малко регулировка я оправих .Незнам дали се регулира хода на педала на алфата.Съединителят ти не отделя достатъчно и затова се получава така.На онази кола с въртене на гайката на жилото вдигнах педала нагоре и той почна да отделя по високо и досега си работи нормално-ако феродовия диск не е много износен се кара още много дълго така.Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:00.Не всички, които се скитат, са изгубени.
-
Аз също се съмнявах за него. Хм... единственото което ми се губеше е , че при износен съединител трябва да приплъзва,сиреч да не може да зацепи, а не да не може да отдели... знам ли...е ако си е заминал съедителя ще се сменява само трябва да посъбера някой лев щото знам , че е към 500 лева пък съм студент знаете как е... ако някой друг има друга идея да споделя ...ако е възможно и друго да е да го обсъдим преди момента с вадененто на паритеSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Може да има нужда от само от обезвъздушаване .Виждал съм че има един винт, като на спирачните апарати, но не съм го гледал подробно или проблем с помпа,но хъркането на задна и трудното влизане със сигурност означава се съединителят не отделя напълно.Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:18.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
lordliness ,а знаеш ли братле къде е точно тоя винт за обезвъздушаване щото няма да ми навреди да пробвам ,нищо няма да загубя, а ако е от това само мога да оттърва кожичката по леко. Интересно ми е ако я закарам в сервиз ще могат ли да разберат помпа или износен съединител? А и ако е помпа не трябва ли да ми пропада педала на съединителяLast edited by andro88; d.m.y г., 11:21.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Вдигаш капака,и отдясно (като стоиш срещу колата) отстрани на двигателя под маркуча за въздуха има нещо като помпа голяма е колкото юмрук(малък)и винта се вижда отгоре почти -мисля ,че е за съединителя, спирачната течност трябва да е идва резерв.за спирачките и сигурно се обезвъзд. като спирачка.Просто не съм го разглеждал подробно и гадая.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Точно така,от там се обезвъздушава.Само че:помпата може да е заминала,пълна с болкуци,заминал съединител,или помпата при педала.
Не се регулира съединителяsigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Да не се регулиранапиши в гугъла -хидравличен съединител-има доста за четене. Има и теоретична вероятност да са се скапали маркучите отвътре и да не пропускат течноста да се движи свободно!
Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:49.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Би ли ме осветлил по темата как се регулира съединител на Алфа Ромео 166?
Благодаря,явно винаги има какво да се научи.sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
-
Единственото ,което ме занимава в момента е като отидя в сервиза дали ще могат да разберат ,коя от всички възможности е моята и да не се наложи да сменям докато оцеля проблема.
Така помпите са 2 нали? Една при педала и една отпред -първата струва 100-тина лева а втората 50 -тина? Поне така прочетох.
Само ми обяснете- ако е заминал феродов диск-как така не отделя-нали трябва да буксува.Last edited by andro88; d.m.y г., 12:22.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
При мен проблема с буксуването съединителя стоеше по следния начин.
Не го усещах при потегляне а при по-голяма предавка 4-5 и то на изкачване,като "смачкам" педала на газта да изпреварвам, тогава се усещаше буксуването.
Можеш да пробваш дали ще усетиш нещо със съединителя.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениене се регулира по нагоре го написах защо се засягаш ако съм те засеганал с нещо извинявай
Просто реших че си измислил начин
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
Comment
Comment